Pinigų grąžinimas
Pinigai grąžinami per 1-14 dienų į kliento banko sąskaitą, priklausomai nuo savaitės dienos, kada
gauname grąžinamą prekę.
Grąžinimo sąlygos:
Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo. Tai reiškia, kad mes grąžinamą prekę turime gauti
per 14 dienų, tad rekomenduojame nedelsti, kad suspėtumėte tai padaryti. Kitu atveju turime teisę atšaukti
grąžinimą.
Kaip grąžinti prekę?
Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@rakandas.lt arba telefonu +37067460474. Iš anksto neperspėjus ir
nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
 Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
 Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir
nepraradusi prekinės išvaizdos.
Svarbu:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, jokiu būdu negali būti pažeistos ar nuimtos etiketės.
    Pagal LR seimo įsakymą Nr. 217 (Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo)
    18str, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus
    pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes: pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius,
    liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba
    mergaičių apatinius drabužius.
    Visą įsakymo dokumentą galit peržiūrėti [paspaudus šią nuorodą:
    Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.141450
    Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui
    perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant
    pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų
    esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių
    trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per, su Klientu suderintą terminą, trūkumus pašalina, trūkumų
    nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
    Kiti vežėjai grąžinimui/keitimui.
    Norint grąžinti prekę Lietuvos paštu, LP express, Omniva, Venipak susisiekite su mumis el. paštu:
    info@rakandas.lt. Suteiksime visą tikslią informaciją kaip tai padaryti.
    Prekės grąžinamos į Omniva paštomatą. Mums patogiausias paštomatas yra Radviliškio GRŪSTĖ Aušros
    Omnivos paštomatas, Šiaulių apskr., Radviliškio r. sav., Radviliškio m., Aušros a. 3
    Jei gražinama prekė yra tokio dydžio, kad netelpa į paštomatą, tuomet grąžinama kurjeriu, adresu
    Valstiečių g. 4, 82144, Radviliškis, +37067460474